vineri, 4 februarie 2011

Totuşi iubirea peste blestem !

Astazi nu mai invat nimic. Am luat chitara si tot cant....


Em G
Obsesia mea despre tine
D Em
Renaste, in mine, acum
G Em
Si iarasi e rau si e bine
D Em
Si toate se afla pe drum.

C Em
O clasica dragoste veche,
C Em
Transcrisa in versuri, candva,
C
Acum isi gaseste pereche
B
Si replica este a ta.

Em G
Poemele mele supreme,
D Em
Traite-ntre bine si rau,
G Em
Acum, s-au intors ca probleme,
D Em
Le-as trece pe numele tau.

C Em
Mereu, intre viata si moarte,
C Em
Mi-a fost si mi-e dat sa ma zbat,
C
Iar astazi, cand esti prea departe,
B
Abia te mai strig sugrumat.

G D
Si nu mai dau lumii de stire
Em D
Ideea de care ma tem,
G D
Ca nu mai exista iubire,
Em D
Asa cum exista blestem.

Em G
N-am cum sa accept ca, din toate,
D Em
Ramane doar zborul tarat
G Em
Si faptul ca nu se mai poate
D Em
Iubi decat rau si urat.

C Em
Vin versuri stravechi sa-mi inspire
C Em
Poemul cel nou ce il chem
C
Si totusi exista iubire,
B
In veci, peste orice blestem.

http://www.youtube.com/watch?v=5AmTzzzhun4

si...

Valeriu Sterian - Problema e una

Asculta mai multe audio folk


Niciun comentariu: