vineri, 11 februarie 2011

Despre basme !

nu se poate..asa ceva. Noi ca fiinte umane traim de o viata in minciuna...in iluzia basmelor si a tot ce e frumos.. ba ca porcul se transforma in print, baca mica sirena, face picioare (ca mormolocii), ba ca broasca raioasa e pupata cine stie pe unde, de se transforma in print.
Nu ... eclar c atraim in minciuna.
De ce toate basmele se termina " Si s`au casatorit si au trait fericit pana la adanic batraneti". Asta e o minciuna, o pot confirma oamenii insurati, oamenii care sunt intr`o relatie de multa vreme si urmeaza a se casatori.
Toate basmele ar trebui sa se termine cu "Si au trait fericiti pana ...s`au casatorit"... pt ca mai apoi ..dupa nunta incepe.. "ca de ce nu faci nimic, toata ziua te uiti la fotbal" "ca..nu avem bai sa platim gazele" " ca ala mic merge la scoala..ii tebuie caieite (da`l in masa..vrea caiete sa munceasca ..sa `si cumpere, nu sa`mi cheltuie mie banii de bere si de tigari) " " ca nu faci aia ..ca nu fai ailalta".

Acum inteleg si traba cu "Am incalecat pe o sa, si v`am spus poveastea mea".. din bun simt povestitorul nu spune ca a pus s`aua pe cal dupa nunta..si s`a tot dus dracu....peste sapte tari si sapte mari si sapte campii .
Eu pe propun sa vina in Romania... ca la cat de "ramasi in urma "sunte... oricat ar merge de la graite ..pana sa ajunga in Romania tot mai au de mers 5 - 6 kilometri.(da ..sunt beat)

Niciun comentariu: