luni, 23 august 2010

pana cand ?!?

"Nu stiu altii cum sunt"..... dar eu as intra in pamant de rusine si mi`ar fi foarte greu sa dau ochii cu cineva caruia ii promit sa fac... anumite .. diverse.

mi-ar fi extrem de greu sa dau ochii cu cineva daca:

-i`as spune niste neadevaruri (ca minciuni, suna urat), doar ca sa scap de niste promisiuni facute.
-cu o seara inainte stam, bem, apoi incepem sa dezbatem niste subiecte pe tema politica, istorica etc. si doar pt faptul ca sunt prea dobitoc si nu inteleg nici eu ce vreau sa spun, si ma invart in jurul unei idei, incepem sa ne injuram aiurea. si tu aducandu-mi argumente clare, o tin pe a mea si neg tot ce este in jurul nostru spunand ca ...... extraterestrii au populat.planeta
-cineva ma invita undeva, promit ca vin si cu 1 , 2 ore inainte de intalnire ma dau de ceasul mortii. macar 20 30 de min ajungi acolo din respect pt pers. respectiva de care tot spui ca ti`a devenit prieten bun.
-cineva ma invita in aceeasi locatie ca mai sus, spun ca vin, apoi spun ca ajung mai tarziu si nu mai ajung deloc.

+ multe altele. Intr`o idee nu`mi plac oamenii care nu sunt parolisti. Unii inca nu au inteles ca la nivelul la care vor ei sa ajunga, au nevoie de coloana vertebrala.


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: