duminică, 15 august 2010

E ziua mea !!! E ziua noastra !!!

Azi nu.... nu am chef de nimic !! nu am chef sa ma uit la tv, nu am chef sa invat, nu am chef sa ma plimb, nu am chef sa vb, nu am chef sa fac multe lucruri.
Astazi vreau doar sa fac chestii specifice.
Vreau sa inot.
Vreau sa beau rom (cu sau fara bere)
Vreau sa joc table.
Vreau sa fumez pipa.
Vreau sa stau pe malul marii si sa ma uit la vapoare.
Vreau sa stau pe malul marii si sa ma uit la vapoare, in timp ce fumez pipa si beau bere.

Astazi vreau sa beau de suparare.
Astazi nu vreau ca cineva sa`mi aduca aminte de vr`una din fostele prietene. Nu vreau sa am fete la masa azi....aduc ghinion pe mare.
Azi.... nu vreau sa fiu intrebat de locurile pe unde am fost, cu sau fara vapor.
Astazi, mi`as fi dorit sa fiu ...unde?... departe, departe in mijlocul oceanului Indian, acolo unde este soare cald si multa liniste. Sa stau la prova, cu o sticla de bere in mana, intins pe babale... sa stau...si sa ascult valurile care se sparg de nava.

Astazi vreau sa beau in amintirea clipelor petrecute pe `hali mari, `hali oceane. De dor... de suparare. chiar daca stiu ca nu mai e mult pana am sa plec iar.... dar mi`e dor.


Ziua Marinei este ziua bărbatului.

"Mulţi încearcă, atunci când vine vorba despre Ziua Femeii, să impună ideea că trebuie să fie şi o zi a bărbatului. În opinia mea, Ziua Marinei este ziua bărbatului şi a acelor oameni care, la bordul navelor lor, ştiu să fie solidari, ştiu să preţuiască valoarea prieteniei, ştiu să preţuiască valorile naţionale ale simbolului pe care îl poartă la catarg: drapelul de stat al României" (Traian Băsescu).

Nu a tuturor barbatilor, patratel.... este ziua marinarilor si atat.

Azi nu am sa ascult decat 3 piese:


Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stii... nici eu nu vreau sa am fete la masa... mereu aduc ghinion. :)) Iubesc barbatii... uneori si la propriu... alteori doar la figurat, dar cu siguranta mai bine sa fie o zi a barbatilor decat a femeilor... femeile sunt ipocrite, isi serbeaza ziua ipocrit, tin discursuri ipocrite, isi fumeaza tigarile ipocrit... Barbatii cred in prietenie, sunt ei insisi in fata celor pe care ii iubesc... barbatii sunt simpli, dar cand simplitatea nu a fost cel mai frumos lucru dintre toate?