sâmbătă, 14 august 2010

Dor de munte !

Intrerupem programul de luna aceasta, dar am sa continui cred ca de maine. mai sunt cam 40 de poezii superbe impletite prin corzile chitarelor.
Dar acum..... acum.... cineva mi`a trezit dorul de munte. La naiba (si gestul acela cu mana ca Solcanu). doar ce uitasem incercand sa`mi distrag atentia cu fel de fel de chestii minore (desi o minora de 16 17 ani ar fi fost mai buna). muzica, somn, bere, invatat, pentru ca evident si eu am fost afectat de criza..ca tot romanu`. Dar ca tot romanu`.... cand nu am bani, schimb 100$.
Si cum Marioara Murarescu ar spune: "Numerosi spectatori ne`au scris rugandu-ne sa transmitem integral..... "








Asculta mai multe audio Muzica


Asculta mai multe audio Muzica




SURPRIZA

2 comentarii:

Danuzza spunea...

si mie imi este foarte dor de munte :)

i and i spunea...

merg peste aproximativ o luna cu oricine este dispus, de oriunde in orice zona muntoasa :))