marți, 27 iulie 2010

Muzică şi vers ! (p.6)

6.Aruncarea in valuri


Asculta mai multe audio Muzica

Iubita mea, sa ne-aruncam in mare
Impleticiti in sare si guvizi
Sa fie marea templul nuntii noastre
Pe urma, usa tarmului s-o-nchizi
Iubita mea, te-ai imbracat in alge
Si te sarut cu univers cu tot
Pe zarea sfasiata de pacate
Plutim razand si ne iubim inot

R: Iubita mea, sa ne-aruncam in mare
Si sa traim in mare neinfrant
Sa ne luam, daca voiesti, la vara
Trei saptamani concediu pe pamant

2. Ti-am spus de mult ca pe pamant sunt rele
Ti-am spus ca marea-i capataiul meu
Ti-am pregatit o flota scufundata
Si-o nunta pe-un vapor de minereu
Iubita mea, sa devenim acvatici
Pamantul care suntem ni-i destul
Satula esti de cele pamantene
De cele pamantene sunt satul

3. Ne vor privi prin sute de binocluri
Se vor uita ca la un alt prapad
Mirandu-se ca doi fusesem parca
Si ei pe mare numai unul vad
Dar nu-i nimic, le vom plati aceasta
Vom reveni in anul 2000
Cu plete-ncaruntite mult de sare
Si-n brate cu o mare de copii

Niciun comentariu: