marți, 27 iulie 2010

Muzică şi vers ! (p.4)

4.Ana lui Manole


Asculta mai multe audio Muzica

1. Voi ziditi in jurul meu
Dar in zid aici sunt eu
Dar in zid aici sunt eu, sunt eu
Hai, Manole, pune zid
Sa nu pot sa-l mai deschid
Hai imbraca-ma in zid, zid greu

R: Turla-mi soarbe capu-n ea
In altar e fruntea mea
Ochii in feresti vor sta, spre cer
Voi lucrati si va e greu
Insa de murit mor eu
Jertfa voastra sunt chiar eu, eu pier

2. Pe oriunde sunt zidiri
Omul meu, sa nu te miri
Le-au intruchipat doi miri de rand
Doar ca tu de-a pururi pleci
Eu raman aici pe veci
Sclava caramizii reci, plangand

3. Sangele mi-i inca viu
Voi nu stiti ca si eu stiu
C-am sa mor dintr-un pariu stupid
Hai, Manole, fii mai demn
Cum sa-ti faci aripi din lemn
Mi se face-a moarte semn, in zid

4. Sa te-nchini cand vei pleca
Sa nu uiti, sa nu uiti cumva
Ca-nauntru-i Ana ta, om crud
Mila cum nu poti sa ai
Voi plecati catre alt rai
Eu in zid abia ma mai aud

Niciun comentariu: