luni, 26 iulie 2010

Muzică şi vers ! (p.1)

Incepand de acum am sa incerc sa scot la iveala cateva melodii care ma "ating" zi de zi. Am sa fac un fel de maraton daca pot sa`l numesc asa sau un.... "abecedar" folk !
Asta pana cand o sa am chef sa "scot din tastatura", ideile si gandurile despre ceva/cineva.
Ceva-ul asta o sa fie despre muzica. Muzica, poezie... si cateva idei despre un om pe care multa lume`l critica si`l injura in ziua de azi. Pe parcurs poate va veti da seama despre cine este vorba (ca dar deh... sunteti copchii dăştepţi, şi vă duce "mansarda").
Am sa ma mai gandesc, una sau poate 2 melodii pe zi...depinde.

1.

Asculta mai multe audio Muzica



Ranit la piept de crivatul cîinesc,
Ce-mi bandajeaza ranile cu luna,
Abia acum încep sa te iubesc
Cînd simt ca te-am pierdut pe totdeauna.

Si ranile mereu ma vor durea,
Slavind întîmpinarea ta tîrzie
Si-abia acum îti spun ‘iubita mea’,
Cînd nici nu-ti stiu adresa spre a-ti scrie.

Deodata, apa lumii te-a-nghitit,
Deodata am ramas ranit de crivat,
Gesticulînd spre minus infinit
Si construind delicte împotriva-ti

Atunci cînd totul se-ntîmpla firesc
Ne-mpotriveam ca soarele si luna,
Si-abia acum încep sa te iubesc
Cînd simt ca te-am pierdut pe totdeauna.

Deodata ce spun eu si ce spui tu
Sînt doua înghetate limbi straine
Si la hotarul dintre da si nu
Un martor mut mi-ar tot vorbi de tïne.

Niciun comentariu: