duminică, 6 iunie 2010

Session = shit

Foaie verde jnepeniţă,
paşte`o cizmăn`n gard,
Nici cocoşul ca găina,
Curge apă`n beci!!!
Morala....sesiunea tâmpeşte studenţii!
Citeam undeva că.......< pa­­tru studenți au ajuns în decurs de șa­­se ore la Unitatea de Primire Ur­­gențe (UPU) a Spitalului Cli­nic ,,Sf. Ioan” după ce au încercat să se si­nucidă, din cauza stresului din se­si­une. În stare critică se află un student de 22 de ani din Iași, în co­mă to­xică, transportat la unitatea spi­ta­li­cească de către de un echipaj al Ser­viciului de Ambulanță Jude­țean. „Pacientul a înghitit o canti­ta­te semnificativă de medicamente – peste 50 de capsule – și circă un li­tru de antigel. A necesitat măsuri de protezare respiratorie, resusci­ta­re volemică, măsuri de eliminare a sub­stanței toxice și antidotism. A­ces­tea au fost asigurate de medici de urgență toxicologi”, a afirmat dr. Tu­dor Ciuhodaru, șeful serviciului de urgență al Spitalului „Sf. Ioan”.>>
......dar eu n`s chiar asa de prost/nebun ca astia sa`mi pun zilele`n "cutie" cu pastile. Eu am să`mi tai venele cu coada linguriţei de la cafea (dacă`nţelegi ce vreau sa zic)....
dar acum sunt calm... m`am mai linistit asa.. acum stau bine mersi in trenul de pe cerul subacvatic şi`mi ling penele, ca aşa fac rinocerii când miorlaie nu ? ?

Un comentariu:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

eu practic am terminat facultatea [ma laud acum, evident]