vineri, 4 iunie 2010

De alaltăieri şi până ieri ! (2)

Postere pe pereti, pe usa. la Tv n`am chef sa ma uit.....e stins. Pe birou, pe dulap..."your hero"...chestii...multe chestii... d`ale tale, portofelul meu, ochelarii, biletul la Bob Dylan si pachetul de tigari.....e asa cum l`am lasat de seara... n`am chef sa fumez. ma uit la portofel si nu`l deschid... n`are rost.... nu prea mai am bani, stiu asta...adica doar de tren si o bere.. si de o cartela de metrou.
stau si ma uit pe pereti..... ascult muzica... dar ma plictisesc repede. de fapt, nu e plictiseala, nici lene....e ceva... sau nu e nimic... pt ca nu esti aici.
Toti ies la geam si ma uit....nu e nimic de vazut... un tei. Nici macar inflorit nu e... nu e nimic... nu esti aici. Dupa ce ai plecat... vrabiutele au tacut, porumbeii au plecat! nici macar cel alb... nu a venit in dimineata asta la geam. se pare ca si pasarile simt.. cand nu esti acasa.
Hai ca pana la urma... nu este chiar asa o zi tocmai trista. iese soarele din cand in cand.. si ma gandesc, ca in cateva ore am sa`l vad pe Dylan. Dar..... nu esti si tu.
Ma tot tolanesc in pat, incerc sa invat. Nu se mai "plipeste" nimic. Pe ochi "intra" multe cuvinte, dar pe creier se aseaza doar literele ce formeaza incet incet numele tau. Ma gndeam ca trebuie sa fac patul....dar nu.... nu vreau, am sa`l fac la plecare ! Pana atunci vreau sa vad patura mototolita, perna stramb.... locul unde ai dormit tu.
Pana si ursul ala mare de pluş ... se uita la mine si cu zambetul ala tamp..parca`mi spune.... "Fraiere !! ...te`ai indragostit ".
Ţi-am zis de cand l`am vazut ca e dubios rău !

Niciun comentariu: