duminică, 13 iunie 2010

Dubioşenii !

După ce primesc "add" pe messenger, de la un prieten imaginar....
Paul.... bineânţeles, toată lumea`l ştie pe Paul..... Paul, este omul care duce dragostea la extrem, iubeşte oamenii cum nimeni altcineva n`ar putea iubi fiinţa umană vreodată.
Paul....... paul ..este "omul" care atunci când afara erau, in Sighisoara, 40 de grade, si caldură ne "melt-uise" creierul incat nu mai puteam face nici o miscare..Paul....paul se oferea sa mearga prin foc si`asfalt incins, pana la magazin sa cumpere d`ale gurii (bere).
Paul.....paul....a fost singurul baiat care a ajutat fetele sa stranga corturile, in timp ce noi ceilalti 'barbati" -5 la numar- beam bere si radeam ca fete nu sunt in stare sa stranga corturile. El a avut o inima extrem de mare.... el iubeste oamenii.. chiar daca acestia`i fac scârbă câteodată, tratându-l ca pe un sclav..... dar el... el... nu se supară.... stie ca va veni o vreme cand Dumnezeu (alt prieten imaginar) va coborâ din ceruri cu cele 7 cete de ingeri ai lui, la dreapta tatalui stand fiul cu un mel in brate, iar la stanga Sf. Petru, va deschide cerurile si pamanturile iar judecata de apoi va incepe...... da el crede toate astea... si site ca cei ce se poarta urat acum cu el vor fi pedepsiti odata si`odata..... nu vrea ca lumea sa fie pedepsita..el vrea doar sa iubească.... orice, oricând, oriunde, oricum ..cu orice... ( dar despre Paul şi aventurile lui... poate mai încolo)

deci dupa ce ieri primesc "add" de la Paul .... astazi, mai exact acum 1 ora, altă chestie dubioasă. Intră cineva..... mister... :

legenda_unui_suflet_ratacit: :)
Eo: :-?

Eo: tu esti .. ?
legenda_unui_suflet_ratacit: ?
Eo: acum urma partea in care tu trebuia sa`ti spui numele
legenda_unui_suflet_ratacit: :)
Eo: deci ?
legenda_unui_suflet_ratacit: in primul rand imi cer scuze daca am deranjat
Eo: nu ma dranjeaza nimic. doar faptul ca vb cu persoane care refuza sa se prezinte
legenda_unui_suflet_ratacit: sunt o pers de 40 ani ,,,,daca consideri ca nu am avea nimik de discutat ,,,,,inca odata imi cer scuze si ma retrag
legenda_unui_suflet_ratacit: daca mi-ai dat accept , inteleg ca nu am deranjat
legenda_unui_suflet_ratacit: dar pot sa stiu si eu ,,,,,,,asa putin ,,,,,,macar unde am nimerit
Eo: ca zona ?
Eo: la malul marii
Eo: :)
legenda_unui_suflet_ratacit: ,,,,,,,fie si atat
Eo: departe.. huh ?
legenda_unui_suflet_ratacit: bn
legenda_unui_suflet_ratacit: mai vb
legenda_unui_suflet_ratacit: poate
legenda_unui_suflet_ratacit: daca-ti va face placere
legenda_unui_suflet_ratacit: sa ai o zi frum
Eo: multumesc la fel !

1."daca consideri ca nu am avea nimik de discutat ,,,,,inca odata imi cer scuze si ma retrag" - nu stiu cine esti, refuzi din start sa`ti spui numele, ...avem ceva de discutat?
2. 40 de ani ..... nu cred ca la 40 de ani oamenii mai folosesc "k" in loc de "c" sau "ca"

Este frumos sa te prezinti ..cand abordezi pe cineva.....wtf.. si la telefo.. buna ziua ma numesc cutarica, sunt ..etc etc.... dupa care semnalizezi intentia sau scopul..
Nu inteleg care este... legatura dintre "legenda_unui_suflet_ratacit" şi id-ul meu de mess care este "lost_spirit......" (credeai ca las idu de mess complet ? ) insa apreciez incheierea "sa ai o zi frumoasa" ... e ca un bloestem ceva .... ca nu te opreste nimeni pe strada sa`ti ureze o zi buna... si dac ao face.. ceva prost trebuie sa se intample pana la sfarsit.
Desi.. cred ca stiu cine este... prietena lui Paul, Lucreţia....e suparată că ne`am bagat in relatia lor. ... ne`am bagat pt că tu Lucreţia, ai inselat cel mai pur suflet de pe pamant.












PeSe(Deu) : poate pe viitor am sa scriu depre aventurile lui Paul.

Un comentariu:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

:)) ce ţi se întâmplă ţie cu oamenii ăştia pe mess e mult mai tare decât ce mi se întâmplă mie.