luni, 13 septembrie 2010

Nu mai....

Dragi prieteni, amici, cunostinte... pula mea. Va rog respectuos, nu mai postati poezii sa cantece pe facebook, in care se folosesc cuvintele tigare, fum sau orice altceva este legat de acest obicei pe care`l indragesc ba chiar`l iubesc mai mult decat orice.
Nu ma mai sunati sa ma scoateti la bere, NU ma mai intrebati pe mess ori pe "fb", daca ies la bere pt ca as considera acest gest de prietenie ca fiind o gluma proasta, si v`as indrepta respectuos inspre locul care traspira cel mai mult atunci cand esti pe munte.... si nu este vorba despre picioare.
Deoarece am ramas in pana de resurse financiare, si nu mai pot apela nici macar la buna dumneavoastra voie, deoarece am apelat deja, dar daca nesimtirea ma impinge am sa o mai fac (scopul scuza mijloacele). Este foarte GREU SA NU FUMEZI DE 2 (DOUA) ZILE... altfel voi incepe a va descrie, cu un dialect de CAP-ist sau COOP-erativist, procesele prin care ati trecut pana a ajunge la aceasta varsta, incepand cu combinatii din sectorul agricol (astazi e luni..) si cine stie pe la ce ramuri ale industriei ma voi opri (...duminica).

Chestii despre bere puteti afisa ce doreste inimioara voastra... ma doare la basca. Am provizii in debara...au venit ai mei de la tara, iar daca berea mi se termina... dau iama la visinata tuica si vin.

Niciun comentariu: