marți, 21 septembrie 2010

ASTAZI !

ce este astazi .. pt ne cunoscatori.
Astazi, pe 21 septembrie in 1952, s`a nascut omul a carui muzica o ascult de 20 de ani de zile.
Astazi s`a nascut omul din cauza caruia m`am apucat sa cant la chitara.
Astazi s`a nacut omul a carui muzica am sa o ascult inca 50 de ani cel putin de acum inainte, deja au trecut 20 si nu m`am plictisit inca.
Omul pt care in anul 2000 cand am aflat ce s`a intamplat, i`am ascultat muzica mai bine de 3 luni de zile, iar fiecare melodie ma intrista.


Valeriu Sterian - Reportaj
Asculta mai multe audio folk


Valeriu Sterian, astazi se fac 58 de ani de la nasterea sa. M`am abtinut sa spun ceva pe 16 septembrie cand s`asr fi implinit 10 ani de la moartea lui V.S. , dar nasterea este mai frumoasa decat moartea ! Pt mine urmeaza o zi, care a inceput acum 20 de ani, se contiunua azi, maine, si cine stie cand o sa se termine, ziua asta a me de ascultat Vali Sterian.



















6 comentarii:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

Cand vreau sa ma uit la un videoclip, nici nu mai intru pe youtube, intru la tine pe blog. Ma gandeam chiar sa-mi fac cont la tine pe blog sa pot da si favorite sau like...

i and i spunea...

:)da..subtil de ironc.

i and i spunea...

:)da..subtil de ironc.

Anonim spunea...

pe 21 septembrie s-a nascut si cohen, dar nu-ti pasa tie

Cristina Sîmbeteanu spunea...

pai ce mai astepti? simte-te si pune buton din ala search! creeaza-mi conditii sa ma simt bine la tine pe blog! :)

Virtualkid spunea...

Nu imi vine sa cred cat de multi oameni il iubesc si acum.
Si merita din plin!