marți, 25 mai 2010

SESIUNE !!!!!


OMFG ! vine incet incet sesiunea...azi maine 2.3 colocvii !
se apropie licenta ! am avansat...de la cele 4 pagini constant in ultimele 2 luni ...acum am 16 ..parca.
vb cu un prieten ca.... eu nu ies din camera... doar la tigare. cand e seara , ca e aerul curat! (la fel si el ) si ca..... 1 luna cat tine sesiunea , nu intra nimeni in "altarul" meu ! nici macar mama, sa faca ... zice ea , curatenie !
acum...... am luat o pauza sa ..ies in curte la o tigare. cand am intrat ...dezastru !
lumea poate intelege ca...sunt nesimtit, lenes, imputit, dezordonat ! Nu ..nu nu...nu...nu nu... !
da... cand ma apuc sa fac ceva ...fac si ..nu ma "desconcentrez" , aranjand cacaturile de curstui inapoi in folii sau stivuite frumos ! ..... nu mai pot..ies la folk...
dar cam asa arata camera ma la exact 8.00 ...

Un comentariu:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

Doamne, Iisue Hristoase!!! Ma uit acum in jur si camera mea arata mult mai rau!!! e 8 seara si am patul nefacut si in pat am 5 carti + cursul 5 de la Cercetarea audientei. Am in fata 2 sticle de apa si 2 cani de cafea + 3 plicuri de 3 in 1 to come (o sa fie o noapte lunga). Si am amestecat cartile pt proiecte cu cele pt licenta si ziare si notite si cursuri si portfard si crema de maini, epilator...AAAAAAAAaaaaaaaaAAAAAAA