luni, 17 mai 2010

..............derbedeu..

şi cum stăteam acum şi.....mă gândeam. că.. e greu să nu mai fi derbedeu.
şi nu pt că îmbatrâesc. nu nicidecum. ci doar pt că uneri..... vrei să faci ceea ce făceai acum câtiva ani cu prietenii tăi. (ma enerveaza diacriticele)
dar ei...nu .....ei spun ca s`au maturizat. acum au relatii stabile de cativa ani. nu ma misca deloc.
si nu m`ar schimba cu nimic o relatie. ceea ce se vede cu ochiul liber. adica...nu ma limitez. spun ca e o idiotenie sa faci chestii "cretine"..uneori, nu mereru... chestii ca, mersul cu bicicleta unui copil de 6 ani pe un bloc cu 10 etaje, sa mergi la biserica dupa cateva sticle de vin, sa vrei sa te spovedesti, dar usa e inchisa si incepi sa tipi si sa bati cu pumnii in usa bisericii, ca tu vrei sa te spovedesti + multe altele. Pt ei... faptul ca esti la facultate ultimul an, este dovada ca ei sunt pregatiti pt viata. un cacat.
nu am sa ma limitez doar la bautul unei beri, la o terasa purtand niste discutii tampite. inca nu am albit.... de tot.... nu`mi tremura mana si.... inca nu simt nevoia sa joc sah in parc.


Vezi mai multe video din Film

ei cand asculta melodia asta...se gandesc, la prietenele lor.
eu ma gandesc ca nu mai am cu cine.
sa mai fiu "derbedeu"

Un comentariu:

Disi spunea...

time changes everyone. si vine un timp in viata cand esti nevoit sa cresti si sa nu mai faci atatea cretinitati ca inainte. Plus, voi ati facut prea multe tampenii pana la varsta asta. Ca sa aibe rost, ar trebui acum sa faceti unele si mai mari, ceea ce e putin plauzibil.