joi, 1 septembrie 2011

Glumețul

Ce face orice roman care ramane fara bani? ...mai schimba niste..
si am zis sa merg la banca. dupa ce m`au tarat domnisoarele secretare din usa in usa pt o inscriere la master, brusc am devenit nervos.
15 minute mai tarziu ajung la banca. 6 persoane la un singur ghiseu. pt ca asa e la noi in romania facem multe ghisee sau geishe ca tot una`mi este cu dom`șoarele care lucreaza acolo.
Cald.. aer conditionat este, dar de ce sa`i da drumul..consuma curent, se uzeaza...poate doamne fereste racesc clientii care vin TRANSPIRATI de afara unde sunt 30 de grade...lasa asa.
Dom`șoara proaspat iesit de pe bancile facultatii si misca greu.
NERVI. intinsi la maxim.
ai mei si ai celorlalti.
In fata mea un tip care chiar nu parea genul de om nesimtit. la costum, toti nasturii de la camasa inchisi. ne apropiem de ghiseu, incepem sa zambim.
Brusc se ridica o babuta de pe scaun cu niste bani in mana, se baga in fata noastra invocand scuzele cliseu "sunt batrana.. etc" si incepe sa numere niste bani.
Tipul din fata mea foarte nervos dar cu zambetul pe buze o intreaba : " Mamaie... bani de inmormantare ? "
Babuta se uita cu niste ochi mari la el.. lentilele foarte groase ii fac ochii sa para si mai mari, incepe sa planga si cade in genunchi..
Tipul se indreapta spre ghiseu si ii spune domnisoarei ca vrea sa retraga niste bani.
Lumea... foarte scandalizata, sare in apararea "fantomei".
Tipul la fel de nervos,dar satisfacut : "nici macar nu avea cererea de depunere completata"

Niciun comentariu: